Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2009 23:40 - Откровение
Автор: belier Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2285 Коментари: 6 Гласове:
6

Последна промяна: 15.01.2017 11:37


Представих си собствения живот като мост, който градя, за да мога да мина по него. Моят живот! Едва ли някой би искал мостът му да рухне. Мост просто към отсрещното или това там, към което толкова се стремим или към където искаме да отидем. А може и да градя, за да има на какво да стъпя. И за да мога, когато се обръщам, да виждам какво съм построил. Моето най-голямо живототворение. Продукт на самия себе си.
Когато попивано от сетивата, знанието на света се преражда в мен, усещам, че уча. Всяка мъничка болка, всяка мъничка радост е на мястото си. Има ли значение, дали се радвам или плача, след като съм надарен с изключителната привилегия да го мога? Може ли да съществува нещо безсмислено тогава? Ето го покоя. Всички неща са изградени от него. Как може да съм го търсил, когато той прави нещата съществуващи? Сега знам, защо мъдростта е просто усмивка. И че светът винаги ще ме чака, въоръжен с цялото търпение на вечността.
Щастието извира от нищото, а ние през цялото време се опитваме да го накараме да съществува. И се опитваме да го разграничаваме от себе си. Без светлината, няма нито огледало, нито образ.


Тагове:   откровение,   мъдрост,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Чета, слушам това и усещането - тя,
20.10.2009 06:42
http://www.youtube.com/watch?v=EimnNCMw-tA
светлината не се размества, само се фокусира, "центърът" и е така голям, че отразява във всеки един мъничката точка "щастлива".
:)
цитирай
2. victoriavselena - Цитат от Бербел Мор
23.10.2009 09:13
Това означава, че истинската ти природа е да бъдеш щастлив. Трябва да се свиеш и напрегнеш, за да бъдеш нещастен.
Бъди щастлив - картината с мостта ми харесва. И аз често виждам така нещата, ние сме тези, които градим пътя си и понякога за да преминем на острещната страна ни трябва мост.
цитирай
3. belier - В природата на всяко човешко същество
23.10.2009 14:24
е да бъде щастливо. Човек не би трябвало да си казва, колко съм нещастен, а по-скоро да търси обяснение на всяко с него-случващо се. Да се пита защо боли и да търси смисъла на страданието. Е, поне аз така правя. Обещавам да се опитвам да се чувствам щастлив при всяка отдала ми се възможност.
цитирай
4. belier - анонимен,
23.10.2009 14:25
усещането, пожелавам го на всеки! Благодаря!
цитирай
5. doriana - "Тогава каква е истинската ни ...
23.10.2009 14:45
"Тогава каква е истинската ни същност..."
Да сме изпитателен полигон и за едното, и за другото...Пробният камък, така да се каже!
Инак наистина нещо няма смисъл!
:)))
цитирай
6. belier - Светлината е
23.10.2009 23:02
истинската ни същност...Само дето толкова се опитваме да помръкнем.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: belier
Категория: Лични дневници
Прочетен: 102053
Постинги: 20
Коментари: 135
Гласове: 938
Архив