Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2013 12:34 - Абстрактно
Автор: belier Категория: Поезия   
Прочетен: 1290 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 15.01.2017 13:22


изпразних себе си

от взиране в пространството

очите ми пустинни са

животът пак се дяна някъде

душата ми кънти

в черупката на тялото,

а времето е спряло

незнайно защо

се усмихвам на тъгата

и тя на мен

ръцети ми са клони

уловили вятъра

и пустотата

 

сълзите в мен покълват нежност

и истинност

една отреченост

превръщам във безбрежност

и сякаш връщам се

копнежен сам на себе си

вълна съм и небесност

и лятна буря,

неизвестност

 




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: belier
Категория: Лични дневници
Прочетен: 101891
Постинги: 20
Коментари: 135
Гласове: 938
Архив